Nije mi jasno zasto je dozvoljena voznja bicikla pesackom zonom i trotoarima. Platoom Spensa vecina vozi biciklo neprimerenom brzinom ( posebno deo preko puta Suda, pored Moskve). Radnickom ulicom ne moze se normalno hodati trotoarom jer svaki minut prodje nekoliko bicklista isklkucivo trotoarom. Pouzdano znam da u drugim gradovima to nike tako ako nema staze treba da voze ulicom a ne trotoarom koji su za pesake. Isti slucaj je i sa elektricnim trotinetima kojih ima sve vise. Moje pitanje za saobracajnu policiju je, zasto to ne sankcionisu kako je zakonom predvidjeno?
Gospodine Pavle, i Vi takodje porcitajte ZOBS posto propisi nemaju mnogo smisla ako ih se svi ucesnici ne pridrzavaju. Posebno obratite paznju na izmene u clanu 99. Sto se tice vaseg navoda da pesak ima prednost - potpuno je netacan. Pesak je ravnopravan ucesnik u saobracaju, i kao i svi drugi ucesnici, pre obavljanja bilo kakve radnje (npr. prelaska preko kolovoza ili biciklisticke staze) duzan je da se uveri da su ispunjeni svi uslovi za bezbedno obavljanje te radnje. Dakle nema nikakvu prednost, osim u situaciji kada je vec zapoceo sa obavljanjem radnje, odnosno kada se vec nalazi na kolovozu ili stazi, makar i jednom nogom samo. Bahati pesaci ne gledaju levo-desno i dovode sami sebe i druge ucesnike u saobracaju u tu opasnu situaciju. Bahatosti ima kako medju pesadijom, tako i medju nama kamikazama na dva tocka i tu se nista nece promeniti, tako je svuda ne samo kod nas. Ali neznanje se moze iskoreniti samo ako postoji volja. Cak ni neznanje toliko opasno koliko sirenje dezinformacija.
Други кукумачу на интернету, а бициклисти се конкретно боре за своја права. Баш зато немате право да им било шта кажете јер ништа не радите осим кукања на нету.
U cemu je problem ako biciklista vozi drumom? Pa posmateajte ga kao ucesnika u saobracaju! Meni biciklisti ni malo nesmetaju! Ako ste los vozac smeta vam sve!
Za sve bicikliste: pročitajte osnovna pravila u saobraćaju: bicikl se vozi biciklističkom stazom (ukoliko je nema- kolovozom!!!) najviše metar od idesne ivice puta-nikada jedan pored drugog ako ih ima više, pešaci imaju prednost u saobraćaju a ne kamikaze na dva točka ( i pešaci su nekulturni da se razumemo- desna strana im zadnjih 20 godina nikako ne ide). Izvadite slušalice iz ušiju, ne prelećite preko prelaza, možda vas neko ne vidi. I nisu ivek svi drugi krivi osim biciklista, pogledajte malo sebe.
Ponosni vlasnik 4 bicikla
Da citiram: "Mene lično grbava staza u Futoškoj ne brine jer prirodno je da drveće pušta korenje i raste."
Divno. Kao kada bi rekli, mene političari koji kradu ne brinu, jer prirodno je da političari kradu. Znači, drveće raste, pa biciklističke staze pogođene izdizanjem asfalta zbog njihovog korenja mogu slobodno da budu grbave i sve grbavije. Ne mogu da verujem, da neko tako razmišlja. Vozite li Vi uopšte bicikl po Novom Sadu?
Kako bi bilo da se zalažete, da se biciklističke staze ODRŽAVAJU, kako dolikuje gradu kao što je Novi Sad? Katastrofa je Vaše nerazmišljanje.
Evo ja vozim istom rutom svakog jutra i vidim jednog biciklistu na trotoaru nedeljno - a i taj je potpuno nebtan za prolaznike jer je trotoar širok 10 metara. Ne kukaj oko gluposti.
Glavni problem je Petrovaradin i to sto grad nije nista uredio za prolaz biciklista kroz ovo mesto apsolutno. Hocemo da nam se naprave osnovne biciklisticke staze (od mosta Duge do crkve na Tekijama) da ne moramo da vozimo bicikl pored slepera na tranzitnom putu vec ko sav normalan svet a da pritom ne gazimo pesake. A panduri bolje nek kontrolisu koliko su teski sleperi i kojom brzinom voze kroz Petrovaradin kad prolaze.
Jelena steta sto se niste malopre prosetali istom rutom znali bi ste o cemu pisem a upravo policija stoji sa radarom na istom mestu. Jedino bih pitao gospodina da li i svoju zenu zove guracica kolica ako je ozenjen i ima decu.
Username NS ima problem s bahatim biciklistima. Pa imaju ga i svi ostali biciklisti kad im idu u susret. Ali pored toga i gomilu drugih problema. Mene lično grbava staza u Futoškoj ne brine jer prirodno je da drveće pušta korenje i raste. Zabrinjava me ljudski faktor, prisustvo inteligencije koja ostaje neupotrebljena kao da je nema. Ili ne vide da smetaju ili su namerno bahati svi nebiciklisti koji se zateknu kod bici staze. Automobilisti koji parkiraju preko pola staze, pešadinci koji čekaju bus, gurači/ce dečjih kolica itd. Najgori su džogeraši na novom bulevaru, kojima je tesna 3 puta šira pešačka staza, a mogu lako da manevrišu kad naiđu na šetače, a ipak slađe im je da biciklisti moraju da zaobilaze njih.
Što se mosta tiče, može se rešiti za minut. Samo skinuti neprirodnu zabranu.
Nešto ste pobrkali!
"Od stadiona do limanskog parka", pored promenade je nova biciklistička staza i širok trotoar sa klupama i tu nema vozila, a staza je široka i za dvosmernu bezbednu vožnju.
Jedino gde ima vozila je AMS, i njima uputite kritike, kao i komunalcima i policiji.
Podržavam sve predloge za poboljšanje uslova za bicikliste.
Drugi veliki problem je Most Slobode, koji je u vreme socrealizma proglašen za "put rezervisan za motorna vozila", sada zarastao u korov zbog neodržavanja!
Gradska vlast treba da ukine "proglašenje" samo za motrorna volzila, ili da izmesti iza izlaza tunela prema Sr.Kamenici. Desnu zaustavnu traku traku ka Kamenici treba ukinuti, i tu napraviti odvojenu od kolovoza biciklističku stazu dvosmernu!
Mogu li ja da pitam bicikliste gde da idu pesaci ako oni voze po pesackoj stazi a na istu su parkirani i automobili i dokle ce bezglavo da jurcaju i divljaju ne obaziruci se da li su na stazi stariji invalidi ili deca. Prosetajte Bulevarom oslobodjenja od stadiona do limanskog parka staza koja ide pored cuvene promenade.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Tribina "Biciklisti pitaju grad" danas na stepeništu Spensa
Autor: 021.rs
Novi Sad
•22.09.2020.
•10:41 > 13:44
Komentari 14
Ns
kamikaza na 2 tocka
Nana
комша
Ftn
Pavle
Ponosni vlasnik 4 bicikla
Flash Smordon
Divno. Kao kada bi rekli, mene političari koji kradu ne brinu, jer prirodno je da političari kradu. Znači, drveće raste, pa biciklističke staze pogođene izdizanjem asfalta zbog njihovog korenja mogu slobodno da budu grbave i sve grbavije. Ne mogu da verujem, da neko tako razmišlja. Vozite li Vi uopšte bicikl po Novom Sadu?
Kako bi bilo da se zalažete, da se biciklističke staze ODRŽAVAJU, kako dolikuje gradu kao što je Novi Sad? Katastrofa je Vaše nerazmišljanje.
Vlada
Evo ja vozim istom rutom svakog jutra i vidim jednog biciklistu na trotoaru nedeljno - a i taj je potpuno nebtan za prolaznike jer je trotoar širok 10 metara. Ne kukaj oko gluposti.
Mica
NS
Pavle
Što se mosta tiče, može se rešiti za minut. Samo skinuti neprirodnu zabranu.
Jelena
"Od stadiona do limanskog parka", pored promenade je nova biciklistička staza i širok trotoar sa klupama i tu nema vozila, a staza je široka i za dvosmernu bezbednu vožnju.
Jedino gde ima vozila je AMS, i njima uputite kritike, kao i komunalcima i policiji.
Vukša
Drugi veliki problem je Most Slobode, koji je u vreme socrealizma proglašen za "put rezervisan za motorna vozila", sada zarastao u korov zbog neodržavanja!
Gradska vlast treba da ukine "proglašenje" samo za motrorna volzila, ili da izmesti iza izlaza tunela prema Sr.Kamenici. Desnu zaustavnu traku traku ka Kamenici treba ukinuti, i tu napraviti odvojenu od kolovoza biciklističku stazu dvosmernu!
NS
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H